Solen log litegrann

Ja solen bestämde sig för att kika fram lite, så jag snabbade mig ut på balkongen!! Satte en stolsdyna på stolen, tog en varm filt i knät och slog mig ner med ett glas kaffe (eller.. mjölk, socker o lite kaffe :-) )..

Det kändes underbart!! Bara sitta där o känna solen värma i ansiktet!! Gud va skönt!! Jag älskar verkligen våren och sommaren.. man blir glad av solen!! Man längtar tills värmen kommer ordentligt och man kan gå ut i bara ben.. sommarksor.. sitta på en härlig uteservering med en kall öl... MMmmmmm...

Men nu blev det tyvärr dis.. så solen värmde inte lika mycke längre.. så då gick jag in igen.. men har balkongdörren öppen så jag har fåglarnas kvitter och får in lite friskluft..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0